Bakfull?

hello sunshines. 
jag kom just hem från stallet, har ridit min prins och det gick suuuuper! finafina häst. 
påväg hem så kommer Malou förbi och sa att hon kunde köra hem mig istället för att jag skulle gå! tack så jätte mycket! 
jag älskar "mitt" stall. <3
 
Nu sitter jag i soffan och väntar på att köttfärsen ska tina, ska göra spagetti och köttfärssås till min kära bakfulla pappa som tycks ha haft en underbar kväll/natt igår. 
jag får väl se ifall jag får några bilder. 
men jag har iallafall pratat med zoombien, han har inte slått upp sina blå, men han kan iallafall svara på tilltal. så han lever väl antar jag?
 
jaja, nu ska jag snart städa också... SUUUUCK! 
 
hörs senare pusshej<3
 
pappa som något piggare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0