bögar...

ja, nu kommer ett nattinlägg för att jag ska bli av med en del av mina aggressioner. 
under denna kvällen så har jag lärt mig väldigt mycket, och jag har fått veta riktigt mycket. 
 
men nu ska jag gå till det min rubrik säger... Bögar. 
jag tycker att alla ska få vara precis som de är, alla ska våga visa vilka det är, är man homosexuell, bisexuell, hetrosexuell det spelar ingen roll vad, men man ska inte skämmas för den man är eller vad man tycker.
 
jag har/hade en kompis som gick ut som bög förra året och är stolt över att han kunde gå ut som det och visa resten av världen vem har var. det krävs mod och styrka för att klara en sån sak. 
men när det kommer till när folk använder ordet "bög" fel så accepterar jag det inte mer. eller om man säger de för att såra någon genom att säga "du är bög" för att man själv är rädd, eller något annat. 
 
och de är just vad jag råkat ut för idag, eller jag och jag? men en person som står mig nära och betyder riktigt mycket för mig. 
bara för att man inte har en flickvän, och aldrig hittar den rätte just nu för stunden så behöver man inte gå runt och säga att den personen är bög bakom hans rygg. 
våga säg de till den personen då istället för att prata skit, vilket det blir när man pratar med de andra men sen inget till den de egentligen handlar om. 
 
jag tycker inte de är något fel med att vara bög, MEN jag tycker att människor är elaka och kritiserar och dömmer alldeles för mycket. och den personen som gjort bort sig nu ikväll/inatt ska få stå för det, och om inte annat få lida för det.
FÖR MAN GÅR INTE PÅ MIN FAMILJ! 
 
ja... Elina spekulerar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0