bröööööllop!

yes, idag har jag köpt smink som sagt, det sista inför bröllopet om man säger så. 
allt är nog klart, har hängt fram klänningen nu, skorna står på golvet, smycket, underkläderna och lite annat ligger nu framme, redo att tas på. 
 
till marstrand åker jag tillsammans med min farfar och får hjälp att knyta min klänning av Sophia. 
är jätte nervös men jag vet egentligen inte varför, kanske för att jag ska sjunga? nä jag vet faktiskt inte. det blir nog kanoners kalas. 
 
denna kvällen har jag spenderat tillsammans med familjen och några grannar. 
vid halv 7 hämtade pappa mig i stallet och hemma var Sophia, Magnus och Vincent. 
senare kom även våra grannar Lena och Claes. riktigt trevligt, det blir mer och mer prat om bröllopet, men så är de väl när de väl är så nära antar jag?
 
nu ska jag snart sova. men först kolla igenom lite mer saker inför bröllopet.
 
pusshej <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas någon filmar när du sjunger, vill gärna höra:) Kram

2012-08-26 @ 00:25:22
URL: http://lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0