dagen!

vad har jag gjort idag?
mördat flugor!
åkt till frölunda torg, köpte lite saker på panduro och lite saker på lindex.
lindex är ingen affär för mig igentligen då jag verkligen aldrig hittar något där. 
men idag köpte jag lite småsaker. :)
 
sen åkte vi till maxi och köpte lite mat och vidare till stallet. 
stallet är den bästa platsen för mig tror jag, all stress försvinner, alla tankar försvinner. jag älskar att vara i stallet. 
 
ikväll har jag pysslat med lite pärlor, papper, klister, bokstäver o.s.v. vilket ni såg i de tidigare inlägget. 
nu sitter jag och kollar världens sämsta film och smsar med gott folk, ska snart nana och se fram emot morgondagen :)
 
pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0