får hon rida? eller aså jag vet inte om hon vill.

hahahaha omg!
 
pratar med johanna i telefon, och hon tycker att jag ska rida Tuttan med henne... (hennes mammas häst)
så sa jag att jag inte ville så säger hon jag ska ringa mamma och kolla om du får, så får du säga nej efteråt.
hon ringer sin mamma -
 johanna: hej, jag hinner inte rida alla hästarna så kan Elina rida Tuttan, jag vet inte om hon vill men får hon det..
 
ajo, men johanna. hahhaha 
 
okej mycket roligare för mig som hörde det! hahha <3
 
hahaha johanna <3

Kommentarer
Postat av: Den som kommer mörda dig om du inte tar bort den där bilden /xoxo inte Johanna, men en annan som känner henne och vet att hon inte gillar bilden och att hon blev väldigt arg när hon såg den. Aja whatever, men ta bort annars kommer det hämnd!

Men ditt muflon..

2012-08-30 @ 14:59:50
URL: http://nattstad.se/johannaalmqvist/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0