HAHAHAH SÄMST!

 jag har inte bloggat speciellt bra nej!
men nu har jag fått klagomål så nu får jag väl skärpa mig!
 
ja... sist jag skrev va att jag va påväg till Ullared.. och ja.. jag är hemma igen! haha
vad köpte jag? hm.... 
 
* flugspray
* pälsglans
* fake onepiece
* linne 
* underkläder
* filtar
* sängkläder
* filmer
* amning BH till Sophia som ändå inte passade......
 
aså jag minns inte ens allt, men jaja.. de va väl lite av det.
 
vad har jag gjort mer?
ehm.. varit på inflyttnignsfest ute hos bästa bob! (Kristin) och Krille såklart! :D jätte trevligt!
 
varit hemma hos Emma och myst med henne och Nadja, jätte roligt det med, inte träffat Nadja sen jag gick i 9:an, och tro mig, då va jag jätte rädd för henne, hahaha, men nu, hon är värsta nallebjörnen. ;) 
varit hemma hos min ängel till bästa vän cassandra också. 
 
hmmm.... varit och träffat min bästa vän i släkten också! Ellinor! träffat Amandas fölisar! åååh så söta de va!
satt och pratade gamla minnen tillsammans med Ellinor vid sjöbodarna ute i Tofta. (mitt andra hem) 
 
idag har jag köpt ett täcke till Muscot, det kan jag ta kort på snart.
och jag lovar. jag ska bli bättre igen!
loooovar! 
 
pussar
 
haha har inte ens med inlägget att göra, men här är en bild på Ylva och Nina iaf! 

Kommentarer
Postat av: Bob

Duuuktig flicka! ;)

2012-08-16 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0