i mina tankar tidigt på morgonen!

ja, precis som i rubriken, jag är i mina tankar tidigt på morgonen, när jag tänker som värst är på kvällen/natten, men morgonen är lite av "fortsättningen följer"

för alla som inte vet så miste jag min mamma 11:e November 2008. då var jag 14 år gammal.
alla tankar och alla känslor kommer på kvällarna, jag känner mig alltid så ensam, på morgonen när jag väl gått upp och vaknat så kommer alltid känslan av idag är en ny dag och idag får jag se mamma igen, men ja.. så långt att det är ny dag är ju rätt.. sen de där med mamma... ja, det lär väl ta ett tag innan jag ser henne igen?

men i samma stund som jag tänker på mamma och vill så gärna bara försvinna ett tag så kommer jag ihåg alla fina människor jag har runt omkring mig, och jag får inte glömma mitt andra hem, i stallet! alla hästar, alla fina människor som är där, det har fått mig att stå upp än idag! och min familj har alltid funnits där, dag som natt, i glädje eller ilska, fina fina vänner och familj.

vilket negativt inlägg, men tankarna går runt kring min mamma på morgonen.

här får ni en bild på mamma och mon modellhäst muscot! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0