inte på topp idag.

Nej, de har jag verkligen inte varit, vaknade med ett illrött öga, och de sved, men åkte till Kungälv ändå utan att ta ut linserna, mycket smart gjort! 
efter ca 2,5 timmar skulle jag hem men då passade jag på att träffa lollo, och hälsade på en hennes syster i all röra. 
sen hem, träffade Johan en stund, sen till solariet, sen stallet, mitt öga har varit kaos hela tiden, men tog ut linserna vid ca 3 men de tycks inte bli bättre, suck!
 
ska snart sova ihop om att jag kan sätta in linserna imorgon men det återstår och se. 
 
imorgon blir de också filmkväll med bästa Ylva. puss på det. <3
 
 
tog en jätte rolig bild på Johan förut, men antar att jag inte får lägga upp den här... buuhuuu. men den är fin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0