back on track!

Okeeeej!
Nu gör vi ett nytt försök, men de kanske bättre innehåll?
först ska jag säga att Amanda har gjort min header. www.mandie.nu
tack så mycket! :)
och ska även tacka Ebba som la in den på min blogg! www.ebbaahansen.blogg.se
jaja, nog om det.
Idag har jag gjort ganska mycket faktiskt.
varit i stora staden tillsammans med världens bästa Emelie.
köpte klänningar, solglasögon och ja.. lite små plock.
Jag har fyllt 18 så jag får göra de mesta nu, känns riktigt konstigt.. jag har idag bokat hotell i Stockholm till mig och Louise. och fått mitt riktiga visa kort! helt sinnes!
orkar inte ta kort på klänningarna idag, men det kommer :D
nooog om det. hörs imorgon
Kram/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0