FÖÖÖÖRLÅT

idag har jag inte bloggat på grund av att jag har gjort så himla mycket. 
nä men okej, vaknade vi 10 och skulle göra mig iordning för att åka med Ebbabebba till stallet, sen va jag där och himlen bara öppnade sig och ängla grät för fulla muggar. INTE OKEJ!! 
 
satt och smålog när Johanna, Ebba och Lena red ut på Nina, Jackpot och Isidor! hahaha. skadeglad? nejdå! :D
i vilket fall som helst så kom de tillbaka helt dyblöta! rätt kul! :D
 
väl hemma skulle jag åka till jobbet. riktigt roligt att träffa mina söta igen! <3
nu ska jag gå upp till mitt rum och sätta mig och se en film tror jag, eller så ska jag fixa det sista på min checklista. :)
 
ni får ha de så vra så länge!
 
puss o kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0