hemma, städar, packar, fixar.

Ja detta inlägg blir nog säkert spännande. la mig just i sängen för lite ork att resa mig igen för att fixa klart min garderob, skriver också en checklista till Stockholm. vore ju hemskt om man glömde t.ex tandborte.. för då går säkert inte att köpa något sånt i Stockholm?! 
lite larvig är jag... 
 
Har som sagt varit i stallet idag, jag gör dock inte så mycket i stallet då min lilla prins går på sommarbete, har ju ingen box att mocka, eller höpåsar att fylla. SKÖNT! 
mer tid åt min lilla prinskorv! 
 
Men ska nu återgå till min kära garderob, smink, väskor och allt annat plock!
hörs sen!
 
Nybadad Muscot! <3
 
haha jag och Ylva som ekorrar! :D
 
Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0