jag har i-landsproblem!

Hej!
jag har sjuuuuuuka I-landsproblem!
 
1. jag vill göra något speciellt med min blogg, och jag vill göra den fin. 
2. jag har redan tröttnat på att blogga när jag inte "trivs" på bloggen när den ser ut som den gör.
3. jag ska till Stockholm snart och har ingen resväska. eller jo. jag har en men den är den fulaste jag sett!
 
denna bilden lånad från blocket. 
 
men det är exakt en sån jag har, och jag tänker verkligen inte visa mig i Stockholm med denna!
men nog om det. 
 
Jag har iallafall gjort en "checklista" och "inköpslista" 
kan lägga upp de på bloggen senare idag via telefonen!
 
ha en kanon dag!
 
Kram / E

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan

Jag löste det ju :D XOXO //Ditt största fan

2012-07-04 @ 12:50:08
URL: http://jonnnissalmqviist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0