MÖHIPPA VA DET JAAA

Ja, precis som rubriken, varit på möhippa heeeeeela dagen, 
riktigt roligt, utöver att vissa är dumma i huvudet. 
 
men jag, Birgitta, Sophia, Madeleine och Gittan har haft jätte roligt. 
får inte glömma lilla Vincent som ligger i magen än så länge, men han har bevisat att han lever i alla fall då han har sparkat som en riktig dansare där inne. 
 
Vi var först på Liseberg och gjorde 5-kamp och lite sådär, sen gick vi till incontro, mycket värd rastaurang måste jag säga! riktigt trevligt och det var jätte bra personal, så 5 av 5 toast! (y) 
 
bilder kommer att komma då jag har lagt över allt till datorn. just nu vill jag bara sova!
 
god natt alla fina. 
pusshej
 
 
såhär trött är jag nu:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0