nu blire "stan" tillsammans med Louise!

God morgon små solstrålar.
Jag har mer unika besökare än vad jag vet kollar, så det är ju jätte roligt! fortsätt så! :D
 
Jag har precis sminkat mig och faktiskt filmat det, får se ifall det kommer upp på bloggen eller inte. 
jag ska när som helst ta på mig kläder så jag kan dra mig ut till bussen som går 12:44. tåget mot stenungsund går 12:59. 
 
Ska köpa lite småsaker till Stockholm, fika med en gammal vän och sedan efter det ska jag dra hem och åka till stallet. 
Jag har lovat Johanna att videoblogga med henne senare idag, får väl se hur det går med det! 
 
sen har jag fått en fruktansvärt myggbett, och det irriterar mig om något!
men bilder på dagen kommer senare idag :D 
 
puss o kram skumbanan! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0