nu går många tankar runt..

Hej!
Idag har de hänt mycket. 
mycket jag inte kan berätta här än, men jag vet inte riktigt vad jag vill. 
är nervös, men samtidigt tycker jag att de är sjukt roligt, men ändå så nej... jag vet inte. 
 
jag får se hur allt blir. 
 
har i allafall varit på sminkkurs tillsammans med Lena. (en tjej i stallet)
mycket trevligt, och jag lärde mig mycket saker på det. 
insåg ju själv att jag faktiskt sminkat mig rätt fel, men jag lärde mig ju något. och de är ju de som är grejen som Ylva brukar säga! ;) haha
 
nä, men nu ska jag lägga mig framför en grym film och lägga mig och vila mitt onda huvud. 
Ska ringa några samtal imorgon också, viktigt att göra. får inte glömma.
 
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0