dålig.

ja, man kan säga att jag varit riktigt dålig på de här. men i tisdags va jag inte på speciellt bra humör. 
för praktiken till 4, sen skolan för att prata med Kerstin, men hon var inte där så pratade med Annukka tillsammans med Beet. 
efter de fick jag skjuts hem av världens bästa Sara som var i Kungälv för att Ylva skulle hämta en sak på Komvux. efter det åkte jag direkt ut till stallet för att hinna hem och ge Johan massage. 
 
igår åkte jag till Kungälv tidigare för att träffa en speciell vän, och vi gick till skolan igen... homies. 
sen börjadbbet klockan 13-21:45 men fick gå tidigare, hade även självskydd, de va riktigt roligt faktiskt, hade de tillsammans med min handledare och Ida. de va roligt att lära sig, men jag hoppas inte att jag behöver använda de någon gång. sen började jobbet klockan 13-21:45 men fick gå tidigare, 
men snäll som man är väntade man på en vän på en annan avdelning i 1h. 
mysigt. 
 
idag ska jag jobba igen. men idag hoppas jag de blir bättre för att sen är jag ledig till Måndag. kan verkligen behöva de efter denna veckan. hela helgen ska jag spendera i stallet, för att jag får sjuktligt dåligt samvete för att jag måste vara på psyk istället för att vara med miin älskade bebis. 
 
får se om jag skriver mer sen under dagen. 
(svammel inlägg)
pusshej<3
 
 
vårt psyke.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0