en dag som denna.

idag har jag inte gjort speciellt mycket sen mitt förra inlägg. 
men imorgon är det sista dagen i skolan på 4 hela veckor. 
det ska firas med en shoppning dag med min bästa kusinvitamin. 
ska köpa skor/tofflor till praktiken och sen ska jag köpa massa mysiga höstkläder! får se om jag hittar några bra skor också. skulle ju med behövas!
 
sen blir det hem till världens finaste ponnyhäst. får se vad som händer efter det! :)
 
ikväll har jag varit i stallet och haft jätte mysigt, Johan hämtade upp mig och hemma kollade vi ännu lite till på klipp från facebook, men nu på en vi aldrig sett innan, då jag och johan sjunger. woooow! ligger på facebook om någon vill se. måste dock vara vän med mig eller Johan :p..
 
jaja, nog om det. PoK <3
 
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0