en dag som denna.

dagen i allmänhet.
denna dagen har bara varit skratt. (för de mesta)
vaknade vid 10 och gick ner och gjorde mig iordning för att åka till Marstand tillsammans med pappa, Gittan och Madeleine. vi åt på någon krog? pizzeria? och hade en allmänt mysdag. 
efter det va det att åka hem och ta en powernap, sen åka till stallet.
 
måste säga att jag tycker bara att det är roligare och roligare för varje gång jag sätter min fot där. 
jag har kommit mycket närmre alla de senaste månaderna. 
Ylva var jag närmast från början, kan prata med henne om allt. vi är så olika men ändå så lika. 
sen har vi ju lilla Johanna. hon är den som hjälpt mig mycket med att ha motivationen uppe, hon är den där lilla småkaxiga tjejen som man ibland bara vill klappa till, men hon är den sötaste också. haha, love u girl. <3
sen har vi lilla Ebba. hon är som en lillasyster för oss alla tror jag, Lilla lilla Ebba. alltid glad. 
sen har jag nu de senaste kommit närmare Therese. (enligt mig) har börjat prata med henne mer och mer för varje gång jag kommer dit. riktigt roligt faktiskt. 
så nu känns det de som om man känner alla där, och alla är helt underbara. 
 
imorgon blir det skolan i några få timmar, sen ska jag fjäska med pappa och kolla om vi kan dra till stan och köpa lite småsaker. sen till stallet och fixa lite med min ponnyhäst. 
 
PoK
 
 
eftersom jag har seriösa problem med att ta bra bilder på mig själv, så får ni de fina fjortisbilderna! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0