ska jag orka berätta?

jag är hemma efter en helg på Marstrands havshotell. 
som alla vet har min pappa då gift sig, så nu heter vi alla i denna familjen Ehrenholm. förutom Gittans barn då förstås. 
jag hade världens nervösaste dag igår, men de släppte när jag kom till kyrkan. 
ett skämt vi kört med ett tag att jag skulle sjunga mirakel med Björn Ranelid innan de gick in i kyrkan, men detta har bara varit ett skämt, men nu när de verkligen hade bestämt sig för att gifta sig så gjorde jag detta. 
 
våran kantor (Stefan) pratade, men på Göteborska, och de kan jag säga blev en succé. de va ingen som trodde att de skulle hända! sen har jag ingen mer kommentar om den andra sången. 
 
efter bröllopet på marstrandsön åkte vi över till fastlandet och hade festen på havshotellet. riktigt lyckat och det va super roligt. 
jag och Johan sjöng "i'm yours" och alla och jag menar verkligen alla dansa till dansa pausa. 
 
nu kommer lite bilder. 
 
de fina brudparet. 
 
hela tjocka familjen! Magnus, Ulla, jag, pappa, Gittan, Madeleine, Johan, Sophia, Vincent och farfar
 
Madeleine höll ett jätte fint tal som gjorde hennes mamma tårögd. <3
 
'
de fina paret.
 
farfar höll också ett tal, som ledde till att brudparet såg utsåhär:
 
alla var glada.
 
 
 
'
jag och nattha började att köra Danza Pausa innan alla andra kom upp!
 
tårtan, i havstema.. snäckor på. 
 
puss <3
 

Kommentarer
Postat av: HAAAANNNAAA

Upp med filmklipp tack :D pusssss

2012-09-02 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0