skärp er nu tjejer!

nu ikväll när jag kom hem så kollade jag instagram, och en nära vän till mig skriver att hon är ful, och hennes vän säger nej de är du du inte osv. 
de är ju inte första gången man ser eller hör det. 
 
min mamma sa en gång till mig att Elina gå och sminka dig, så fult du bara kan, ta gärna lite ögonskugga runt hela ögonen, ta foundation och gör en rand, kolla dig i spegeln och ta kort, och jag lovar dig. fulare än så blir du inte. 
OCH de är sant, den kroppen du har kommer du föralltid att leva i, så lev med det och säg till dig själv varje morgon att du är fin. 
tjejer är så självkritiska, och säger ofta vad ful jag är, oftast bara för att höra av någon annan att nej du är så fin. 
 
sluta nu, gå iväg och sminka er. shoot! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0