snacka inte.

Ja, gårdagen var blandad, ilska, tårar, irritation och glädje. 
idag har jag varit i skolan och ja... spännande... varit och köpt godis till mig och ylva med för 137 kr. trevligt! (y)
ska ut till stallet om en liten stund och senare ha en myskväll tillsammans med ylvanos. 
 
Johan, Sophia och Vincent ska komma sen och kolla på bröllpet igen, har kollat på den skivan typ hela dagen, och jag måste säga att jag är stolt över mig själv till Mirakel men de är de enda. men de är roligt att lyssna på den om och om igen. se alla miner alla gav. 
 
vi hörs senare PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se när du sjunger..!!

Svar: det kommer inte att komma ut här.... (a) hahah
Elina None

2012-09-12 @ 19:21:19
URL: http://lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0